Mihranimmm Kizimin 4 gün once pisigi vardı. Her zamanki gibi sucoderm bepanthol falan sürdüm normalde geçerdi. Ama bu gecmedi sivilce gibi kurudu yayılıyor kırmızı bir şekilde ağlamıyor ama minik minik sivilceler özel bölgesini sardı resmen. Ne olabilir nasil gecer
Sda16 Mihranimmm anlattığınız şey çok fazla ıslak, krem, ve nemli olmasından dolayı ter bezlerini tıkandığı için ucu su toplamış gibi sivilce olabilir. Ama tabi pisikten dolayı farklı biseyde olabilir. Kuru birakmaya çalışın bir kaç gün
joyfulmom Mihranimmm ben hametan kullanıyorum pişik için çok iyi geliyor alerjik bir durumda ne yapılır bilmiyorum kızım alerji olmadı hiç. Ama biraz kuru kalsın pudra zararlı deniyor ama böyle durumlarda iyi geliyor ben pisigi kremle geçiremediğim zaman pudra döküyordum geçiyordu
anisa Elifmm kesinlikle en iyisi travozol ama gece ve ince cekmek lazım bize doktor tavsiye etmişti. Çok kötü olmuşdu bezini deyiştirmişdik diye, geçmiyordu 1-2 kere kullanımda geçti..harika birşey