Merhaba anneler benim oğlum 17 aylık oldu. Henüz işaret etmiyor. Ağzı laf dolu yani gün içinde sürekli biseyler demeye çalışıyor. Cikardigim seslerin taklidini yapar. Anne baba havuc cıs cici gel gel falan diyor. Bensiz asla durmaz. Sürekli dibimde. Gün içinde tek takılmayı sevmez peşimde dolanır.🥰 Bunun için doktora gittim bana 2 yasa kadar bunları yapmaması normal dedi. 2 yaşında hala yapmazsa tekrar doktora götürmelisin dedi. Yani mesela hayır diyince yapmaz. Gel derim anlar gelir. Seslenirim bakar. Elinde birsey varken ver derim verir. Ama diyelim yerde bir oyuncak var oğlum bak şunu bana ver diyorum inatla asla ona bakıp bana vermiyor. Ama al bunu babana ver diyorum veriyor. Nasıl yapicam bilmiyorum. Çok inatçı. Son zamanlarda atak haftasına mi girdi bilmiyorum ama çok sinirli kiziyor vuruyo bana opunce falan. Gece uykuları da bir garip oldu. Gunduz de bir kere uyuyir bazen hic uyumuyor. Üzülüyorum kafama takıyorum. İşaret de etmiyor. İstediği şeyleri kendi alır uzanır. Ulaşamayacağı yerdeyse kolunu uzatır. Ama parmak yok. Sürekli parmakla gösteriyorum her şeyi. Gün içinde kullanmaya çalışıyorum. Sürekli olmasada tekerlek cevirir arada bir. Sizde durumlar nasıl?