Herkese merhaba,
Ust solunum yolu enfeksiyonu dolayısıyla 11 aylik bebegime iburamin zero surup verildi ama normalde hicbir şekilde ilaç icerken zorlanmayan bebeğim dunden beri ilacı gördüğü anda çığlıklar atmaya başlıyor. Denemediğim yontem kalmadi. Pankek yaptim batirdim yedirdim tukurdu yogurda mamaya koydu tükürdü, oyunlar sarkilar türküler hatta hic istemesem de sirf sagligi için zorlayarak dahi vermeyi denedim beklenen sonuç olarak daha cok tepki gosterdi bu sefer kaskati kesildi boğulacak gibi oldu 😞 delirmek uzereyim ilacini icmedigi için hastalıkta yerimizde sayıyoruz. Benzer sorun yasayan ve bir yöntem bulan var mıdır