Merhaba devamlı aynı konularda başlık açıyorum ama artık canıma tak etti. Bebeğimi besliyorum uyutuyorum ona bakıyorum ama inanın ne yaptığını bilmiyorum. 3,5 ay oldu hep zorlandığımı düşündüm ama 4. Ayı görmeden düşündüklerim hep boşaymış :( şimdi sorum şu benim bebeğim bugüne kadar doğduğundan beri meme+mama şeklinde 3 saatte 1 besleniyordu ve acıksa da acıkmasa da hiç sesi çıkmıyorsu fakat 1 hafta kadar önce her şey değişti. Beslenme üzerinden 3 saat geçiyor beni yalan yanlış emiyor sonra ağzını bi tıkıyor daha memede süt de varkwn tövbe emmiyor mama da içmiyor. Sanki beni 2 dk emiyor da doyduğunu sanıyor. Ben normalde 20 -25 dk emzirir hemen üzerine mama verirdim. Şimdi veremiyorum doktor da dedi biraz zaman geçtikten sonra mamayı ver. Ama brn de hiç öyle yapmadım ki. Sonra bi daha ne zaman besleyeceğim o zaman brbeği. Kafam tamamen karışık makşne gibi çalışmaya alışmıım ne yapacağım bilmiyorum. Sizler nasıl veriyorsunuz? Bu şekilde veren veya bu tarz red yaşayan var mı?