Bebis61 Merhabalar bazı kişiler 2. Ayda yapılan aşıdan sonra bebeklerin gaz probleminin azaldığını söylüyor . Böyle bir şey var mı acaba ? Benim bebeğim çok gazlı kafayı yicem resmen . Güzel bir bilgi almak istiyorum. Bugün 2. Ay aşısını yaptırdık