rreeyhann Kizlar 1 sene oldu dogum yapalı (emziriyorum) hala regl olmadim. 8. Ayda doktora gittim emzirdigin icin hormonlar baskılıyor dedi 1 sene doldu tekrar gittim ilk muayene etmeden once yumurtaliklarinda yapisiklik olmus olabilir dedi bunun icinde rehim filmi cektirmen gerek dedi gittigim hastanede yoktu sonra smr testi alalim dedi bende ozaman filim cektiricegim zaman veririm dedim ultrasona aldi polistik overin mi vardi dedi(yoktu) kucuk kucuk kistler var dedi Şimdi sormak istedigim basina boyle bisey gelen var mi nasil bi yolizlediniz doktora gidene kadar merakima yenik dustum burdan soruyorum
bebitomm13 kız kardeşim bi bebeğinde 12. ayda diğerinde 13. ayında adet oldu.o da emziriyodu. sıkmayın canınızı,kişiden kişiye değişir adet olma süreci.daha da endişelenirseniz ve gecikirse de rahim filmini ihmal etmeyin