AyseLinam canım çok kısa süre önce biz de atlattık o hastalığı su an ağzında yaralar olduğu için cani yaniyo ve bisey yemek içmek istemiyo .. karadut şurubu kesinlikle birebir ben doktoruma danıştım sen de daniş istersen ama dua edeceksin ağız yaralarına birebir . Diğer bölgeler için de allerset surup vermis dr umuz 3 günde geçti çok şükür biseyi kalmadı . Senin de dediğin gibi 4 5 gün düşmeyen ateşi vardı. Ben diş sandım götürmedim o yüzden. Daha sonra baktım döküntüler başladı götürdükten sonra öğrendim ben de . Ilk defa duymuştum bu hastalığı da