Svgars 3 ay bebelac kullandık bagırsak tepkili olunca bize bebelac çok iyi gelmişti kakası düzeldi sadice 1 ay kullandık zaten o ay çok güzel kilo aldı ama yüzünde döküntü olunca hemen sonlandırdık 4 ay tekrar raporumuza aptamil ekledik 6 Aydırda aptamil kullanıyoruz