Merhabalar
Bebeğim iki aylık ve maalesef uykuya emzikle geçmeye alıştı
Ben asla emzik kullanmak istemiyordum fakat 3 haftalık gaz sancıları başlayınca maalesef emziksiz sakinleşmedi kuzum ağlamasına dayanamadığımız için verdik ve uykuya geçişlerde alıştı maalesef. Dalınca ağzından atıyor ama dalıncaya kadar ağzındandüşerse yine ağlıyor. Gün içinde hiç vermiyorum
Emziği 2 aylıkken braktırmanın bi yolu var mı? Nolur yardım😔