Sevgili anneler ben 3 ay önce doğum yaptım ilk bir ay çok zor geçti çok duygusaldım herseye agliyodum korkuyodum bebek ağlasa ben zaten daha kötü oluyodum stres çoktu duygusallık fenaydı ikinci ayında alıştım o süreç
çok rahat geçmişti normale döndüm diyebilirdim ama simdi 3 gün sonra 3. Ayimiza giricez teyzeleri ve aynı şeyler bende yine başladı bebektir aglamasi normal diyolar ben oturup acaba canımı yaniyo üzülüyomu bişeymi oldu diye istemeden benmi kızdım benmi üzdüm kızımı diye vicdan azabı çekiyorum heleki bi kaç gündür uyumadan önce hep agliyo uyuyunca kaldırıp içime sokasım geliyo acaba üzülüyomudur diye bildiğiniz icim yaniyo bu sürec ne zaman normale döner acaba