Tubanurrr Meraklimama ben Amerika da yaşıyorum SHEIN den sipariş veriyorum biraz geç ama sorunsuz geliyor sadece kıyafet te bazıları çok kaliteli çıkmayabiliyor yorumları iyi okuyun
Lunaluu Meraklimama ben yaptım bir kaç kez ürünlerin gelmesi baya uzun sürüyor çok ahım şahım kaliteside yok ama arada güzel ürünlerde çıkıyor.
Lunaluu Meraklimama kargo var ama gümrük vergisi yok. Arada kampanyalar oluyor o günler kargoda bedava oluyor.