Kızlar merhaba kızımın 1 haftadır öksürüğü var ne yaptıysam geçmedi sanki güm geçtikçe artıyor doktora götürdüm antibiyotik başladık bugün 4. Gün fakat geçmedi günde 5-6 kez burnunu da temizliyorum ama o öksürdükçe içim paramparça oluyor doğal bişeyler önerirmisiniz lütfen doktor hariçç