Happyhan Merhaba anneler oglum 14 aylik ustunde.hic birsey tutmuyo uyku tulumu almak istiyorum neko uyku tulumu kullanan oldumu yada baska markalarin uyku tulumlarindan kullanan oldumu lutfen tecrubelerinizi bekliyoruuum🦆❣😙
Gunesinanasi Happyhan Lcw’den aldım dün 2 tane. Biri kolsuz kundak gibi. Diğeri kollu tulum biraz daha kalınca. Benimki de 3 aylik uzerinde ne varsa tekmeleyerek atıyor
Setenayali Happyhan neko kullanıyorum 1 haftadır bieaz terletiyor oğlum çok sıcağı sevmez zaten ama sabaha karşı evler de soğuk oluyor mecbur giydiriyorum çünkü üstünü hiç örtmez