Merhaba kızım 8 aylık ve ek gıdayı reddediyor hala. Herşeyi deniyorum, blw, kendim yediriyorum henüz iştahla hiçbirşey yemiyor. Böyle bi durum yaşayan varmı nası oldu sizde, kilosuda az ,fazla deil , sadece anne sütü🤷♀️ artık çokdan yemeye başlaması lazımdı