Seyda1453 geçmiş olsun Ben de bir dönem böyle 2 hafta belki biraz daha uzun bir süre aşırı kaşındım ve uyuz olduğuma neredeyse emindim ama birdenbire kaşıntı gitti kaşıntının gittiği zaman da adet olmuştum. Sonradan fark ettim, bağlantısını da araştırdım gerçekten bazen bazı kadınlarda oluyormuş. İnşallah siz de değilsinizdir, doktora sormadan ilaç almayın.