Gulseren44 bebevitayi ben ek gıdadan sonra vermeye başladım çünkü sadece gece iki kez veriyorum yenidoğan döneminde mama ağırlıklı veriyorsanız sma, Aptamil,Bebelac gibi daha iyi markalar kullanmanızı tavsiye ederim besleyiciligi onların daha fazla. Günde bir kez kaka yapması yada hiç yapmaması normal