Nihalipek91 Demir damlasını yeni kullanmaya başlayacağız.Hangi saatlerde veriyorsunuz aç karnına ve yoksa tokken mi veriliyor.Damladan kaç saat sonra emzirmeliyim?Yardımcı olursanız sevinirim🥰
Mihriiii Nihalipek91 Demir genel olarak aç karnına tavsiye edilir. Ben açken veriyorum bebeğim. Sonrasında yarım saati geçince emziriyorum