Bendemi bi salaklık var artık düşünmeye basladım anlamadım gitti yaa. O kadar cok randevu alırım hast giderim bundan hiç bişey anlamadım.
İkidir farklı hast gidiyorum randevu actık deniyor. Ee bakıyorum. Önce kadın doguma muane olmanız lazım diyor. Dalgamı geciyor bunlar. Gündüz Çıkmadan once dr sordum.
Akşama bakın randevunuz o zaman acılır dedi. HAlen aynı. 182 arıyorum randevu düşüyor 4 şubatta ara diyor. Ee haftalardır bosunami mhrs’den bakmışım ben.
Bazen insanlıktan cıkarıyor bu devlet hast insanı
Bu arada 2.düzey ayrıntılı ultrason oluyor dediğim,riskli gebelik değil yani