21 günlük anneyim sağ göğsüm çok ağrıyor kitle dolu . Emziriyorum ordan hep sağıyorum duşta yıkıyorum sıcak soğuk uyguluyorum saatler sonra az da olsa geçiyor . Bugün ama sabahtan beri geçmedi özele gittim genel cerrahiye hemen 450 muayene verdim doktor eliyle sağmaya çalıştı öldüm ağrısından dayanamadım elektrikli sağma yok mu diye sordum yaptırabilirsiniz dedi ultrason da istersen Çek dedi tuhaf bi doktordu sağmak için çıktık bize 500 tl para istediler ultrason 850 dediler sinirlendim çıktım neyse devlete gittim o da burda olmaz araştırmaya yönlendirdi saat geç oldu bebek annemle evdeydi mecbur döndüm gece olmadı gidicez araştırmaya sizin yaptıklarınız ne bu durumda nasıl geçer bu ağrılar dokunamıyorum kolumu bile kaldıramıyorum