Benimde 40 günlük oldu bebeğim geçen jaftadan beri kusuyor aynı sizlerin tarif ettiği şekilde ilk cocugum 4. Ayda reflü olmuştu bu yuzden panikleyip korktum ama kilo aliyor kusuyorsa belli bir süreye kadar drlar hep normal diyor di birde bebeğimde ıkınma oluyor devamlı ,gaz ve kaka yaparken zorlandığında çoğalıyor.