RabiyaG Mcnkarsel bende o kadar vermiyorum kan değerleri olculdigunde bakarım eğer düşük olursa o zaman yukseltirim fazlası da iyi degil
Mcnkarsel alpmom1 değer düşükse daha fazla verebiliyo doktorlar. Bizim değerler cok sükür iyi cıktı o yüzden olduğu gibi devam ettik