Pakize1 Merhaba arkadaşlar 2 buçuk aylık bebeğim var. Göbek deliğinde kararmalar basladi. Başka yerinde yok sadece göbek deliğinde. Bununla ilgili bilgisi olan var mı. Neden olmuştur, nasıl geçer, ne yapmam gerek. Sizlerde de olan varmı