Fatmanur41 Han ımlar selam 8 günlük bebişim var yahu bu bebek emerken bile uyuya kalıyo gündüzleri nadir uyanık kalıyo geceleri bi kaç saat gözleri açık sadece sarılığımız falan da yok bu yenidoğanlar hep böyle mi bana da uyanık olsa gibi geliyo
Ysgl26 Fatmanur41 evet canım adaptasyon süreci.. emerken yoruluyo daha çok küçük.. en güzel zamanların 😊😊 ilk 2 ay hep uyurlar sonra 6 aydan sonra uyuması için ağlayarak allaha yalvarırsın 😁
MillenialMom Fatmanur41 Evet, 1,5 ay kadar böyle gidiyo genelde sonra uyanıklık süreleri yavaş yavaş uzuyor. Lohusayken evde tektim herkes nasıl hallediyosun herşeyi derdi, e ebebm uyuyo hallediyorum derdim 😅
Guzelanne56 Fatmanur41 vallahı kıymetını bıl o gunlerın ben burada post açardım bebegım uyuyor diye suan ıse ağlıyorum bı saat uyusun dıye
Mires Normal canım daha 8 günlük çok küçük yeni doğan bebeklerin 1 gününün 17-18 saati uyuyarak geçer benim kızım da öyleydi
Mom_Asil 8 günlük bebek için çok normal bu söyledikleriniz yenidoğan daha dünyaya adapte olacak yavaş yavaş. Sağlıkla büyütün inşallah.
Poncikkkk Fatmanur41 evet hep öyle mide kapasitesi küçük olduğundan kan şekerleri düşer ondan uyurlar sarılık olmaması adına en azından 2 saatte bir emziririn altını açın uyansın yüzüyle oynayın topuğuna vurun uyanır
OmerAsaf00 Fatmanur41 ahhh ahhh hasret kaldım uyumalara. Benim oğlum 3 buçuk aylık daha yeni gece uyumaya başladı.
Sedarelll Benimkide 40günlük oldu ilk zamanlar uyandırmak için ne terler döküyorduk ve hemen uyuya kalıyordu dediğin gibi ebeler söylemişti zaten böyle olacağını uyuduğunda uyandırmam için ayağını sık biraz
Yamanmoms Fatmanur41 bahsettiginiz bebisiniz bana o kadar utopik geliyor ki oglum dogdugu gunden beri uyumuyor lohusayken resmen 3 vardiya seklinde 3 kisi baktik bu gunlerinizin kiymetini bilin gule gule buyutun