Arzuktm Merhabalar oğlum 35 haftalık 2280 gr dogdu 10 gün küvözde kaldı su an 2 ay 9 günlük kilosu 4690 boy 60 cm ama saglık ocagındaki ebe kilosu geri dedi aptamil kullanıyorum gelisimini hızlandırmak icin ne yapabilirim
Deletedmom_71 Arzuktm kac olmasını istiyormuş kuzum bence kilosu cok iyi maşallah. Benm oğlum da 2600 dogmustu 2. Ayında 4800 du gayet iyi dediler bana. Ve 37 haftalik dogmustu oğlum bence kilosuna cok takılma gayet iyi ❤
Guzelanne56 Arzuktm kaç olması lazımmıs Allah Allah 2 ay 7 günlük bebegım 4700 prematüre 33 haftalık doğdu arkadaşımın zamanında doğdu bebegı 2. Ayında 5100 ıdı masallah saflıkla olsun yeterli bence
Sallanansandalye Arzuktm öenmli olan toplan süreçte bebeğin aldığı kilo ayda 1 kilo almış en az bu yeterli diye biliyorum. Devamlı gittiğiniz bir doktor yoksa bile en azından bu ay götürün bir de ona danışın bence çok normal.
Yusufali_ Arzuktm sizin az ise biz hiç almamışız. 35 hafta da 3.150 gram doğdu. Şuan 2 ay 8 günlük 4610 gram iki gün önce çıktı kuvezden ona rağmen normal hatta çok iyi dendi. Ebeyi değiştirmeyi deneyin isterseniz?