Herkese Merhabalar,
Öncelikle uzun süredir Medipol Mega Hastanesinde doktor arayışındaydık. Sonunda İrfan Hüseyin doktorumuzu bulduk. Benim için en önemli kriter detaylı muayene eden, ben sormadan detaylı anlatan doktor bulmaktı. Özel numarasını vermesi çok da önemli değildi. 3.ay muaynesinde tepeden tırnağa, bıngıldaktan idrar yaptığı yere kadar baktı. Çocuğumun idrar yaptığı yerde yapışıklık varmış malesef. Şuan için cerrahi müdahale söz konusu değil. Beklemede ve takipte kalacağız.
Bugün rota aşımızın ilk dozunu olduk. Bu aşı ağızdan damla olarak yapılmakta. 1.040 tl.
Menenjit aşıları ise 2 farklı türü aynı anda 2 farklı bacaktan vurulmakta. 2 aşı 2.440 tl
Bu aşıların ikinci dozları tam 2 ay sonra yapılmakta.
İlk ay kontrolümüzde başka bir doktorun verdiği gaz ve probiyotik damlalarını kesti. Yalnızca d vitamini ile devam edeceğiz.
Ek gıda için 4.aydan sonra çok ufak ağzına deydirme şeklinde tattırabilirsiniz dedi. 5.aydan sonra ise ufak ufak başlayacağız.
Sormak istediğiniz soru varsa buralardayım 🙏🏻