Bebegım 2 ay 10 günlük 5 gün önce öksürük başladı 3 gün evvel doktora gıttık cıgerlerı temizdı hava veriyoruz anne sütü verıyorum burun temizliği saglıyorum arada bı hırıltı oluyor ama o da devamlı değil öksürüğü balgamlı ciğerlerıne ınmesınden korkuyorum bebegınız böyle olupta hastaneye yatmadan ıyılestı mı yada tekrar doktora gıdeyımmı ne olursa gıtmem gerek yardımcı olur musunuz