Kesinlikle yapar bizim hep gaz sorunumuz vardı ama rahatsız edicek , mama istemicek kadar değildi. 3. Ayda gecer dediler bizimki zirve yaptı zar zor yiyor yerken ağlıyor. Damlalar anlık etki yapıyor maalesef zamanla gecicek sabırlı olmakta fayda var.