Hanımlar merhaba 1 yaşında oğlum var ilk çocuğum bilgi Sahibi olmadığımdan yazıyorum alt iki dişini çıkarttı oda biri tam çıktı diğeri yarım daha da çıkmadı normal mi bu doktora gösteriyim mi daha fazla çıkması gerekiyor fakat daha görünürde hiç bişi yok