Bebegimi 4 4.5 ay kadar doyurarak bir emzirme surecinden sonra ise basladim ve sutumu gun icerisnde bir kac kez sagmama,su icmeme ve gayet saglikli bir sekilde dengeli beslenmeme ragmen sutumde azalma oldu ilk baslarda 270cc cikan sut sonradan 120lere dustu bebegim 6 ay 18 gunluk ek gida surecimiz sut ve mama ile donusumlu gidiyor ama ben bebegime doya doya sut vermek istiyorum denemedigim damla yontem kalmadi. Ya giderek kesilirse sizde durumlar nasil hala ilk gunki dolu dolu sutler oluyor mu