Bukrelinam burnu hiriltili nefes aliyordu uyumadi o gece zaten hiriltidan muhtemelen nefes alamadi ben hep kaldirdim gezdirdim burnunu temizledik sterimarla oyle biraz rahatladi. Gun icinde de temizledim nefes aliyordu hirilti gitmisti. Sonra ptesi oksuruk basladi hemen esimi bekledim aksam poliklinik acikti oraya gittik bronsit tanisi koydu. Akciger filmi cekti hava verdi 3 doz ve igne yapti. Sonra nebulizator verdi 2 ilac yazdi 6 saat ve 13 saat arayla hava verilecek ve antibiyotik kullanilacak dedi carsamba kontrole geldin dedi. Dun gittik. Oksurugu azaldi gunde 1 kere 2 kere oksuruyor neredeyse, kontrol etti cigerleri dinledi. Cigerlerindeki doluluk gitmis dedi ctesine kadar kullanin ilaclari ctesi kesicez dedi. İlaclardan dolayı kaka da yesildi, ona da probiyotik verdi damla