Qduha Ferrum kan damlası kullanıyoruz 2 gündür,baya huysuzlaştı gaz yaptı sürekli ıkınıyor damladan mı acaba var kı aynı sorunu yaşayan düzelir mi
pogacayanakk Qduha bu damla yüzünden bebeğim 15 gün büyük tuvaletini yapamadı kabız oldu ve Kan değerleri de düşük çıktı düzenli kullanıma rağmen. Şimdi ocean kullanıyorum her gün yapıyor büyük tuvaletini
Poyrazin_annesii pogacayanakk bn ocean kullandm kan degerlerı cok düşük cıktı dedı doktr. Smdı ferrum yazdı. 1 aydır kullnyrz ama hıc duzenlı kullandıramıyrm ogluma.
pogacayanakk Poyrazin_annesii bence temiz içerikli olan başka bir damla kullanın. Birde değerlere siz baktınız mı nasıl diye, doktorlar bazen anlaşmalı olduğu firmanın ilaçlarını yazıyor
Poyrazin_annesii pogacayanakk hyr ben anlamadgım ıcın bakmamıştm. Ztn oglum 1 yaşına gircek. Kan damlasıda 1 yaşına kadar kullanılıyo demişti saglık ocagı. Ferrum cok etkılı dıye verdı doktr ama oglum zar zor içiyor hep döküyor
pogacayanakk Poyrazin_annesii ya kan damlası Demir eksikliğine bakılarak bıraktırılır aslında. Kan damlasının içeriğini ve kullanıcı yorumlarına bakın bence
Poyrazin_annesii pogacayanakk 1 yalına gelınce kan degerlerıne bakıcakmş doktr ama bn kestim daha vermıyrm ztn içmıyor
Olimbonii MinikPandam_ 4.ayinda basladik 4 damla veriyodum suan 5 aylik oldu kilosu 7.300 hemsiremiz eger 7 kiloyu gectiyse kilosuna göre ver dedi 7 damla olarak veriyorum suan
BebekC Bize de doktor ferrum yazmıştı ama oğlumun kakasının kokusu filan değişti ve içmek istemiyordu sevmiyordu. Ben de başka bi doktorun önerisiyle bestiron aldım severek içiyor kakasında da değişiklik olmadı. Bestiron önerebilirim o yüzden.