Bebeğimin bezini ne sıklıkla değiştirmem gerek anlamıyorum. Biz prima kullanıyoruz 3 numara bezin üstündeki ıslaklık göstergesi hep sonuna kadar dolu olmuyor çizgi çok uzun nerdeyse poposuna kadar gidiyor sarı çizgi erkek bebeğim ön taraftaki çizgi aşagı kadar dolu gözüküyor ama sarı çizgi hep oluyor altta nasıl anlıycam sleepde bu sorunumuz yoktu çizgisi kısa olduğundan hemen mavi olurdu hepsi