2 buçuk aylığız emiyor doyuyor da eminim çünkü günde çok kez bez değiştiriyorum gazını da çıkartıyor ama asla susmuyor ağlamadan durma süresi belki 5 dk. karnı tok altı temiz gazını çıkartan bir bebek neden huysuz olur ve neden gündüzleri hiç uyumaz? ben mi yapamıyorum başaramıyorum anlamadım. çamaşırlar yıkandı asacağım ana kucağıyla birlikte onu da yanıma aldım size yemin ederim 5 dk içinde suratı kıpkırmızı oldu gözlerinden yaşlar aka aka ağlıyor sebebi ne olabilir artık korkmaya başladım saat 18.23 sadece 1 kez wc ye girebildim o da 1 dk yı geçmedi kahvaltı deseniz eşim işten 1 saatliğine çıktı geldi de öyle yaptım. yoksa bu saat olmuş hala açtım. ben ne yapacağımı şaşırdım ve artık korkmaya başladım bir akıl verin