Aminezynp önceki ay gebelik olmuş olsaydı silik değil net bir çizgi çıkardı bence adet düzensizliği var sizde gebelik olduğunu pek sanmıyorum bende iki ay önce 17 gün gecikme yaşadım silik çizgi çıktı iki testimde de kan verdim negatif bazen testlerin kuruma çizgisi oluyor zor bela görünen bir çizgiydi bende çok korkmuştum ama kanda negatifi görünce rahatladım ve hemen adet oldum birazda var mı yok mu diye stres yapınca stresten dolayı da gecikme yaşanıyor