Ysgl26 Kızlar yarım saattir sağıyorum 10 cc bile çıkmıyor bebepim 8 aylık olmak üzere. Artık hiç emmek istemiyor. Süt olmadığı için sinirleniuor. Aslında emmek istiyo ama süt yok napmak lazım nasıl yrniden çoğalır
Birberenannesi Ysgl26 tahin helvası, ciğer, bulgur, boza, marul, su ve tabiki uyku. Çok fazla arttırıyor sütü canım mutlaka yemelisin bunlardan.
neslihanyildiz Ysgl26 Benimde öyle olmuştu 11 aylığa kadar zar zor emzirdim. Ama üzülmeyin nasip meselesi. Bebeklerimiz sağlıklı büyüyor ya şükür
fbetul4270 Ysgl26 benimde bı ara sütüm azaldı hemen hurma aldım birde bizim burda bulgur öğütülürken onun kepeği çıkar o kepekle cevizi dibekte dövüp karıştırdim yedim. 3 litreden fazla su içmeye özen gösterdim. Kuru incir kayısı yedim. Emziren anne çayı vardı onu içtim bide e bebekte yada civilde malt içecek var ondan aldım içtim bana onlar fayda etti. Ha birde 1 kaşık tahin 1 tane muz 1 su bardağı laktozsuz süt 1 yemek kaşığı yulaf 4 5 tane hurma 2 3 tane de ceviz göz kararı da Hindistan cevizini robotta çektim onu içtim o baya fayda etti bana hemde tadı çok güzel oldu. Normal zamanda da içilebilecek bir smoothi oldu yani. Birde beyninize ne sinyal verirseniz onu alırsınız o yüzden sütünüzün artacağını düşünün daima.
Hasrettatmaca Benimde bir ara sütümde çok azalma olmustu bestlak damla kullandım tahin helvası yedim ve 4 litreye yakın su içiyorum 6 aylığız şuan maşallah çok güzel geliyor sütüm
Ysgl26 Hasrettatmaca iki gündğr tahin helvası ve anason rezene çayı içiyorum artmaya başladı sanki.. teşekkür ederim
Atesbebek Su ve uyku çok önemli. Belki onlarsa azalma olduysa ondan kesilmiş olabilir. Yorgunluk bir yandan ..Bende size kuru üzüm kuru kayisidan hoşaf öneririm.
papatyacicegi Mehmetmoms canım bende de başka bir B12 takviyesi var gebeligimde kullanıyordum doktor vermişti acaba ona mı devam etsem wellcare markası acaba gebeligimde kullandığım şey emzirme döneminde de uygun olur mu
babystarzzz papatyacicegi solgar brewer’s yeast + B 12 ürünü bira mayası +b12 takviyesidir. Süt yapan b12 vitamininden ziyade bira mayası diye düşünüyorum.
Birberenannesi Ysgl26 evet süt yapan şeyler genelde gaz yapıyo zaten. O yüzden 1 bardak kimyon çayı içiyorsun mis bişeycik kalmıyor 😃
Ysgl26 neslihanyildiz elbette önemli olan sağlıklı olmaları ama bi anda sütüm azalınca bi noluyo dedim
Ysgl26 fbetul4270 ohh ben onları yersem 500 kilo olurum😁 ama haklısınız gerçekten beyinde bitiyor azalıuo diye düşündükçe iyice azaldı