1 aylık bebeğimin yüzünde isirk olmuştu geçmeye başlamıştı ama sağlık ocağına götürünce sordum alerjik egzama olabilir dedi doktor başına gelen var mı nasıl geçti bepanthol sürüyorum yüzüne bide nemli bezle siliyorum kortizonlu krem zararlı mı bide ilk anneliğim tecrübe yok