kolonyalimendil KahveliVera öyle tabiki 😂 bide değer kaybetmiyor telefon yaa ben geçen sene iş için 7 plus almıştım 4 bin civarıydı bu sene eşim telefonu 5 bine sattı 😅
09Mira_ Bende bir hafts oluyor 11 alalı çok memnunum bundan önce 7 plus vardı 6 beşi de kullandım evet bşr gerçek 7 senedir ıphone dan vazgeçemiyorum