Merhaba çok uzun yıllardır hızma kullanıyorum ancak ilk deldirdiğim anı ve sonraki 2 seneyi unutamam. 2 sene burnumun içinde ve dışında şişlik iltihap ile gezdim çok acılıydı muhtemelen sizin de teniniz hassas ve bir süre böyle şiş kalacaktır. Ben oraya sürekli yara merhemi kullanmıştım geçmiş olsun