Kızlar eşimin günü tamam . Son 4 ay full yatırılmış olması gerekiyor işsizlik için. Soracağım şu. Mesela eşim Kasım aralık ocak şubat olarak yatirilacak şubattan sonra işten cikarilsa. Geçen senenin asgari ücretinden mi baz alınır? Veya şöyle sorayım Ocak şubat mart nisan full yatirilsa bu senenin asgari ücreti baz alınır değil mi ?