Merhabalar herkese, kızım 13 aylık kilo alımı yavaş ve iştahsız bir çocuk neredeyse hiç bir şey yemiyor mama dışında desem abartmış olmam 🥹 7-8 aylıkken infatrini mamaya başlamıştık ama içmedi sevemedi bugün doktor kontrolü vardı doktoru o mamaları süt gibi kullanabilirsin öyle de yarar biberonla içmiyorsa dedi ama sizler nasıl nelerle verdiniz bu mamayı? Yani pancake vs yapsam hergün yapamam hoş başka neye katabilirim ki bilemedim 🥹