Adasu18ruzgar18 o zaman her bebek kendine ozeldir burda biz başladık bişey olmadi sizde başlayın gibi yorumlar yapılınca yazdgniz yorumla celisiyorsunuz malesef bende hep aynı şeyi söylüyorum o bebeğe olmadi diye diğer bebeklerde de sorun olmayacak anlamına gelmez bu her ogün verip vermemenizde önemli değil zaten ufacık mideleri var sadece insanlık yapmaya çalışıyorum ama verilen tepkilere bak bişey bilmesem gormesem bu kadar ısrar etmem sizin bebeginiz herkes kendi bilir