Denizanasi92 benim oğlum da 12.5 aylık, skip hop’un aldım güzel kullanıyor sıkıntı yok ama fiyatları aşırı uçmuş ama imkanın varsa bi bak istersen bi de doddl var o çok iyiymiş arkadaşım kullanıyor ony ama o da gereksiz pahalı, off her şey çok pahalı