minikoglummmmm benm de oğlum çok zor geçirmişti ek gıda sürecini ve pütürlü yiyemiyordı çok kusan bi bebekti bende geç başlamıstım ek gıdaya anne sütü yetiyodu kilosu cok iyiydi ama el gıdaya zor oldu asla blendr kullanmayın küçük başlasanız dahi balkabagı corbası elma havuç rendeleyip meyve süzgeci ile başlayın ben öyle yapcagım 4 aylık olduk bizde ama arada tattırıyorum labne peynir avakado yumurta sarısı sütünüzle acabilirsiniz kahvaltı olarak verin
Yemek olarak da sebze haşlamaları ile başlayın yoğurtla açarsınız kıvamını karısım yapmayın ama tadı keskin olan seyleri yemezse tadını hafifletmek için anne sütü ile açabilirsiniz ben 5. Ayda tam olarak başlıcam bunları yaparak