Merhaba kızlar oğlum 3 aylıkken sünnet olmuştu o zamanlar çok tombul çocuk değildi şimdi 6 aylık iri ve kilolu sünnet yerinde yapışıklik olmuş doktorlar açmaya çalıştı ama acamadilar amaliyatla genel anestezi verip acicaklarmis çok korkuyorum hiç sıyırma hareketini söylemedi bana doktorlar zayıf olduğu için mi o zamanlar bilmiyorum ama daha önce başına gelen varmı nasıl bir surec ne kadar sürüyor