Çok yoruldum ya bebeğim 1.5 yaşında beş dakika bensiz duramiuor aynı evin içinde sürekli beni takip ediyor peşimde beni çok yoruyor. Ufat tık sesinden korkuyor suyu hızlı acs apartmanda tak dese korkuyor hep ayağımın dibinde hep anne anne. Ya bumaltouor beni o kadar oyuncağı var oynamaz benimle oynar o da çok zevkle değil . Çevremde ay i yaşta hatta daha küçük çocuklar ne güzel oyunlar oynarlar . Kızım hep benimle peşimde büyükler gelince onlarla oynak istiyor ama oyuncak değil cee tarzı seer bilemiyorum hep böylemi olacak diye tedirginim çünkü beş dakikam yok kendime ait çok yorgunum enerjim yok artık. Kıyaslama yapmak doğru değilde yapıyor sun işte . Televizyonu biraktirdim eskiden on dakika da izliyordu ama o da yok bilmiyorum hep başa saracam biliyorum. Lütfen bilen birileri yardımcı olsun nasıl sevdirebilirim oynamayı 😔