homedolaps kızım ilk bir buçuk ay yoğun hastaydı bölük pörçük gitti okula . Korkunç bir ateş süreci , geçmeyenn öksürük , geçmeyen burun akıntısı . 3 ay oldu baslayalı herhalde inanın 2.5 aydır burun akıntısı hala bitmedi . Ve kızımın kreşe başlayana kadar hasta oldugunu hiç bilmem . Ama yine de onun dısında kreşin artıları çok fazla . İletişim , cümleler , konuşmalar onun her türlü gelişimi için çok sağlıklı oldu