ZMK Kızlar buhar makinesi arayışındayım deerma f600 sipariş ettim alttan dolum yapılıyor ve aromatik yağ konulmuyor bundan dolayı kararsız kaldım weewell whc650 gözüme çarptı kullananlar var mı yada başka öneriniz?
Minnacksevdack ZMK daha dün iade ettim. F600 alttan su sızdırdı. O yüzden üstten dolum deerma f301 aldım. Bakalım o nasıl gelecek
Goktug80 ZMK weewell coolmist kullanıyorum e bebekten almıştım bı ay oldu suanlik bı sorun yok memnunuz
Rabiasal Wewell WHC740 aldım. Çok memnunum. Kullanma talimatlarına uygun bir şekilde kullanınca bir problem yaşamadım