Merhaba,
11 aylık olduk gece hala 4 kere uyanıp emmek istiyor çok uğraşıyoruz emmeden yatırmaya kıyametleri koparıyor. Artık çok yoruluyorum çalıştığım için mi böyle yapıyor bilmiyorum ama alışkanlık da diyemiyorum yarım saat emiyor açlıktan mı bilmiyorum