Hzrymn Bebeğimin saçını kazıtmak istiyorum ama emin değilim, kazıtırsam ne kadar sürede uzar? Tecrübeli olanlar yardımcı olur musunuz ?
Zehram20 Hzrymn benim bebeğimin dün kazittik bugün saç kökleri hemen belirgin oldu istersen fazla buyumeden kazittir ben pişman oldum bu kadar bekledigime korktu çünkü makine sesinden makas ve ustura çocuklar için tehlikeli olduğundan aniden kibirdar biyerne bisey olur diye makine vuruldu benim bebeğim korktu makineden
pogacayanakk Hzrymn bıngıldağı daha kapanmamıştır onun hasar görme ihtimalini de göz önünde bulundurun
Deletedmom_68 Hzrymn 2 aylıkken kendimiz traş etmiştik üstleri ellemedik diğer tarafları yapmıştık saçlı diye terliyor sanıp yapmıştık yaza denk gelmişti ama alakası yokmuş tabi terlemeye devam etti bence kuş zamanı yapmayın yazın traş edersiniz bizimki 3-4 ayda uzadı
Deletedmom_39 Hzrymn niye kazıtıyorsunuz canım o doğum saçları zaten dökülme döneminde, yenileri çıkacak
Evaninanasi pogacayanakk bebeğiniz kaç aylık? Kestirmemenize rağmen saçları seyrek mi yoksa bir noktadan sonra yeni saçlar çıkıyor mu?
Hzrymn guno çünkü saçları döküldü , bir kısmı kel gibi duruyor , kesersek daha sık çıkar diye düşünüyorum , aslında eşim öyle düşünüyor 😅
pogacayanakk Evaninanasi doğduğu zaman aşırı saçlı doğdu zaten sonra onlar döküldü aynı şekilde saçları çıktı. 10 aylık. Neden sordunuz
Evaninanasi pogacayanakk benim de kızım aşırı saçlı doğdu. Hala da öyle dökülmedi ve uzadı. 4 aylık ama yandan saçları çenesinde ama biraz seyrek gibi ya da ince telli diye öyle geliyor. Muhtemelen artık dökülmez ama kestirmeden yeni saçlar geliyor mu diye merak ettim 🙏🏻 teşekkür ediyorum
pogacayanakk Evaninanasi benim bebeğim neredeyse kel kaldı diyebilirim ilk saçları döküldüğünde sonra çok daha güzelleri çıkıyor merak etmeyin. Rica ederim ❤️
Mom098 guno aynen. Bununla ilgili Instagramda premanin gönderisi var. Bebeklerinize su kazitma işini yapmayın benim kızımın her yeri saç oluyor dökülüyor ama kazitmadim. Tüy toplayıcı rulo ile her yerini alıyorum yatağını falan
Selimuz2022 Hzrymn 1 aylıkken bebek traş makinesi ile yaptık çok kolay oldu hiç bir şey hissetmedi. Anne saçının kesilmesi sünnet zaten gelişimi açısındanda vitamin saça gitmesin diye kesilse iyi olur. Hemen uzuyor 🌸