Merhaba kızlar, benim kızım 8 aylık çok şükür ek gıda süreci iyi güzel devam ediyor ama ne zaman kızımı emzirsem hemen arkasından kakasını yapıyor uzun bir süredir bunun farkındayım emzirmesem sütüm olmasa o gün tüm gün yapmaz ama günde üç kez dolu dolu emzirsem üç kez de kakasını yapar yani kaka yapmasi benim için problem degil ama dolu dolu emzirdigim her vakit yapınca kilo almıyor boyu uzanıyor gibi düşünüyorum var mı aynı durumu yaşayan doktoruna danışan?